2 bilder

Tjoo! Idag blev det lite longering. Det gick faktist rätt bra.
Övergångarna satt, han blir dock lite slö så man får vara på han så han ska vara ordentligt framåt.
Fast sen när han väl travar då går det för fort istället. haha. Men han kunde slappna av efter ett tag och bara jogga på lugnt. Duktig häst!
Dom har börjat få vara ute utan täcke nu, + att Karl och Hazel står ute ända till kvällen nu istället för att gå in mellan 4-5. Vilket Karl verkligen är supernöjd över!
Här får ni två bilder från igår. Har inte fått bilderna, antagligen för att jag inte har nån data men. haha.
Dock sitter jag vid min lilla laptop nu, som är sönder? Den har inte startat så den har legat undangömd och tanken var ju att den skulle in på lagning. Men idag fick jag panik och världens abstinens så jag tänkte att "jag ska bara prova". Och tror eller ej men den startade och fungerar, än sålänge iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0