5 April

Började dagen med att åka till stallet vid 8-9 för Karl skulle vaccineras. När det var klart, och allt annat i stallet, blev det att åka vidare till skol-stallet. Dom hade hunnit mocka klart allting så jag behövde bara fylla lite spån.
Sen gjorde vi ett prov i Dekorativ hästvård och bandagering, kändes rätt bra.
Efter det blev det lunch och sen red min grupp.
Hade hoppning, red en linje med 4 hinder. Gick helt okej, dock "kommer jag till ridning" på slutet av lektionen, det är då jag "tänder till". Så jag skulle behöva rida dubbelt så mycket för att hela passet ska bli bra.
Jaja är nöjd iallafall. Nästa vecka blir det dressyr, vilket jag ser fram emot även fast det är tråkigt ;)

En i klassens mamma tog lite bilder när vi red, så jag hoppas att det blev nån bra bild så slänger jag upp dom här :)
EDIT: BIlderna blev inge bra. Men bjussar på 1 bild iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0