My birthday

Igår red jag och Ottilia ut en sväng, red ner så vi red bredvid E14 och jises christ vilken snygg häst jag har konstaterade vi, igen, för typ, hundrade gången, per dag.. haha ja.
Han kunde inte skritta utan trippade på och nästan gjorde lite piaff där ett tag. Med världens hingstnacke och hals, med sina höga benlyft och svansen i vädret. (mest för att han skulle bajsa men äh ;))
Och jag red barbacka också, var lite halt så jag gled runt lite och höll på att glida av en gång men lyckades hålla mig kvar. Hade vart för jobbigt att gå hem..
När vi kom tillbaka red jag lite på planen och det gick rätt bra. Han var inte så springig i traven vilket var riktigt skönt så han kunde koncentrera sig på lite annat också.
-
-
Idag blir jag hela 17 år!
Och det ska jag fira med att åka till stallet nu snart och rida min älskling + Lena.
Höörs kanske senare! :)
-
eftersom jag har min gamla data så finns det bara massa bilder på Greger. Så ni får en mysbild på oss <3

Kommentarer
Postat av: wilma johansson

gregeer the åsna! :D

2011-04-29 @ 00:17:14
URL: http://wilmashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0