Hoppelihopp

Idag var Erika med mig till stallet så red vi Karl och Hazel på planen. Red först lite vanligt och bara försökte få han lugn och avslappnad vilket gick, rätt bra faktist. Sen fick vi för oss att vi skulle ta ett provskutt, så vi grävde fram två sockerbitar och en bom som vi skuttade över några gånger och det gick finemang, som att han inte gjort annat.. nästan, typ, inte.. haha ;)

Filmade lite med mobilen men jag får inte in det på datan.
men får ta med mig filmkameran någon dag så kanske nån kan filma.

Nån veckors gammal bild där jag ser ut som en riktig ihoptryckt köttbulle. Men Karl är ju snygg iaf!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Hopphästen karl i träsket;) höhö

2011-02-22 @ 10:45:23
Postat av: Emma

haha jaa träsktrollet ;)

2011-02-22 @ 15:45:52
URL: http://karlochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0