Longering

Idag stod det longering på schemat efter att jag hade visat mamma allt hon ska göra nu när jag åker bort.
Åker imorgonkväll till Göteborg, ska på GHS och kommer inte hem förrens måndag. Så blir många dagar utan min pälskling men jag ska shoppa järnet till honom så han blir glad på mig när jag kommer hem igen ;)

Ja iaf, longerade. Började att skritta igång honom också gjorde jag lite halt-skritt övergångar vilket gick jättebra. Sen i traven vill han bara kubba på som ett ånglok så då fick det bli jättemånga skritt-trav övergångar tills han slappnade av lite mer. Nöjd i det ena varvet så bytte vi. Och då började det blåsa och allt vart läskig så då ville han inte vara med igen. Så han brallade iväg i full galopp runt hela banan med mig åkandes efter på fötterna, snygga glidspår blev det iaf efter mig. ;)
så jag skrittade han bara en sväng efter det sen fick han gå in.


Ni får ytterligare en gammal bild då jag inte hade med mig kameran idag heller, men bättre än ingenting iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0