11 Mars

Hittade varken skor eller täcken idag. Däremot fick en kofta smita med mig hem från Lindex.
Och ingen körning blev det heller för vägen som vi tänkte köra på var inte plogad? BRA där!

Kom till stallet tillslut iallafall och då hade Ottilia mockat. Härligare! Så jag behövde bara fixa maten, ta in alla hästar och slutligen rida. Red Gustav med två stycken andra i stallet och vi red bara lite lugnt. Han var skapligt överladdad och jag var lite rädd att jag skulle hamna i backen men det gick bra.

Karl red jag på planen. Han var superfin delvis. I skritten är han som vanligt superfin och lyssnar faktist för sidförande. Men han vill bara gå utåtställd hela tiden,  han tar inte innerskänkeln om man går på en volt. Så det blir inte direkt "runda hörn" utan mer hackigt.. Jaja.

Ska kolla på teve nu sen ska jag sova för imorgon är det upp och släppa ut hästarna tidigt tidigt och imorgon tänkte jag faktist ta fram lite bommar på planen så ska försöka få med mamma som fotograf!



Ett sånt här täcke skulle jag vilja ha. Men jag tror inte min häst vill det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0