23 Mars

Efter jag hade mockat och fixat stack jag och Karl ut på en barbackasväng. Eftersom asfaltvägarna är tinade nu så går det ju att rida på dem. Så vi får skritta efter vägar 1vecka till.
Dock höll dom på med nånting efter vägen idag, en stor fet lastbil, 2 små, en vanlig bil, en skottmaskin och en skoter stod längs vägen.
Jamen tjena tänkte jag, lika bra att vända. Slutade med att alla fick flytta på sig och stänga av alla motorljud medans jag fick leda en trippande och frustande arab-aktig häst förbi dom.
Sen skulle jag upp också.. haha ja det gick ju som det gick men upp kom jag och vi kunde fortsätta våran lilla tur. Dock fick jag ta en annan väg hem för jag tänkte minsann inte gå samma väg tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Ella

Sv. Tackar!

2011-03-23 @ 20:05:59
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Felicia Holm

Jag har skickat in pengarna nu :)

2011-03-23 @ 21:32:08
URL: http://carrepip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0