24 Mars

Hemma från skolan idag med. Dock onödigt då jag är typ frisk nu. Men mamma är inte hemma så jag kunde lika gärna stanna hemma idag också.. haha.

Ska ta och promenera (!!!) bort till stallet nu, ska mocka åt Jonsson idag igen, och sen ska jag kanske ge mig ut på en liten skrittur i stormen, eller så provar jag att longera lite. Det kan sluta hur som helst! men jaja, nu ska jag ta och sätta fart så det blir något gjort.
För när jag kommer hem väntar plugg.. Fast känner jag mig själv rätt så blir det inge av med det. Brukar oftast bli så!


drömmen...

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

sv; tack så jättemycket! :)



Vilken fin blogg du har! ;D



kraam

2011-03-24 @ 15:15:20
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0