Dag 3

Min största rädsla

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka frågan. Om det är nått jag är rädd för inom hästsporten eller i övrigt?
Men med hästarna så beror det på från häst till häst. Sitter jag på en viss som hoppar och stegrar och ja ni vet, kan jag bli rädd, än emot om jag hade suttit på en annan. Det är så olika.. Men överlag är jag inte rädd längre gentemot vad jag var förut. det var en häst som jag red, Bakelsen, en liten b-ponny som fick mig att sluta vara rädd för han jävlades i princip varje dag. Så det blev som vardagsmat.
Sen är man såklart rädd att det ska hända hästen nått. Men tur jag har köpt en riktig en häst och inte nån liten ädel fjant som går av ;) haha nä skämt åsido.. Men ja, vet inte riktigt.

Sen är jag rädd för höga höjder, fast jag älskar att flyga flygplan, förstår dock inte hur det går ihop men på nått sätt gör det det ;)


Appropå Bakelsen, han hade en förkärlek till att sitta i snödrivor ;)
Bilden är från 2008

Kommentarer
Postat av: Natalja

haha vilken söt pålle :D

2011-03-25 @ 13:06:04
URL: http://nataljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0