hehehe

Varför suger jag på att uppdatera? hmm bra fråga!

Igår red jag iaf ut en sväng i blåset, han var vääldigt spänd och rädd för allting men han lyssnade ändå rätt bra. Red med gramanen. Fast bettringarna var lite för små så det blev bara som ett par extratyglar. Får ta ett bett med större ringar när jag använder gramanen hädanefter.

Tror inte jag skrev om förrgår, då red jag iaf bara barbacka en sväng på planen och försökte få honom att ta sidförande och ställande skänkel. Gick faktist rätt bra på slutet. Bara det att han har så väldigt svårt att koncentrera sig..

MEEEN nu bankar mamma på dörren så nu ska jag fara till stallet!
TJOFLÖJT

EDIT: Det var inte mamma, utan två småpojkar från Gällö som kom och tiggde pengar till nånting. Jag kollade bak på bänken bakom mig, såg att det låg några enkronor och en femma där. När jag vänder mig tillbaka så kollar ena killen mot bänken. Men mitt ego sa att jag inte hade några löst. Kände mig lite dum, stackars ungar!

Och innan mamma kom, vilket tog typ en timme för hon hade stått utanför dörren och jag hade inte märkt det så hon åkte igen så hann jag få världens sammanbrott. Låg på golvet i fosterställning och bara grät, och jag vet inte varför. Det bara kom som ett slag i magen. usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0