Luddigt inlägg..

Tjingelong! Nu ska jag åka iväg och köpa lite skor till mig och sedan kolla på täcken till knubbis på granngården!
Och efter det ska jag köra lite bil.. Jag är rädd.. Mamma är rädd.. Bilen är rädd.. Tror nog alla är rädd när jag ska köra. Fast det behöver man egentligen inte vara. För grejen är att jag inte kommer nånstans.. Får bara kärringstopp innan jag har kommit en meter!
Traktor har jag faktist börjat fått in knixet hur jag ska göra med. Så jag kan faktist växla en traktor!
Men bilar är svårare..
Jaja, iallafall. Efter det blir det raka vägen till stallet där jag ska mocka och fixa allt åt 6 hästar (somvanligt), sen rida två/tre och sen ta in alla kräken!
Tar med mig kameran till stallet så kanske det blir någon snygg bild som jag kan bjuda på senare.

Hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0