Bilder från idaaaag

Blev ridning på planen idag med för mamma var med i stallet och skulle ta lite kort ja.. Hur blev dom korten då.. ja det kan ni ju nästan lista ut. När hon stod och hade tagit kort några varv när jag red så "nä nu har jag tagit jätte många!". aa visst tänkte jag och ville inte tråka ut henne alldeles för mycket.
När vi sen sätter oss i bilen och jag ska kolla på bilderna så är det kanske 10st och INGEN bra! Gissa om jag blev sur..
Aja, tur att det vart några bra gosbilder iaf.

Så här kommer några av bilderna som går att använda iaf ;)










Kommentarer
Postat av: Amanda Wikstrand

Wooow, vad snygga ni är. :o

2011-03-06 @ 20:05:05
URL: http://teamvovve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0