Plugghäst

pfft, inte riktigt vaaa?
Näe men fy vad jag känner mig duktig. Har skrivit lite på två inlämningsuppgifter som skulle vara inne V.6! Det tar sig!
Dock får jag ta och skärpa till mig med inlämningsuppgifter och allt vad det är. Och speciellt i hästämnena som ju faktist är anledningen till varför jag går på den skolan jag går på.
Till er som inte vet så går jag på ett Naturbruksgymnasium med inrikting häst där vi läser dom flesta hästämnena som går att läsa typ..
Så nu har jag skrivit klart en grej, det var en filmrecension på filmen Seabiscuit, som förövrigt är en superbra film. Har ni inte sett den, se den! Och nu eftersom den är 6 veckor sen kan jag bara få G på den. Ja vad bra Emma! ett ämne som du siktar på ett högt betyg i..
gaah jag blir så sur på mig själv som bara skjuter fram och skjuter fram allting.
Men så har jag alltid varit men nu får jag faktist ta och skärpa till mig..
Så med det sagt gott folk, nu går jag och nannar kudden!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Hej. Hoppas allt är bra!

Jag skulle bli jättelycklig om du ville lämna en kommentar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/february/jag-behover-tips-om-tvattmaskiner.html, du hjälper mig nämligen isf! Din kommentar behöver inte alls handla om just tvättmaskiner, det är antalet kommentarer som räknas :)

Sen får du, om du vill, jättegärna delta i min tävlingar. Jag har flera igång, och fler på ingång - en med en av våra större modekedjor kommer starta inom kort!

2011-03-24 @ 23:55:31
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0