Skol-stallet

Tjohoo. Kom precis hem från skolan. Eller ja, skolstallet. "hoppning" var det som stod på schematoch jag fick en häst som jag inte har ridit lektion på förut. Endast en gång ut i skogen. I början gick det jättebra men på slutet blev jag lite för trött när vi skulle göra en bana av alltihopa med relaterade avstånd. Blää, men gav inte upp och när jag fick till det så blev jag nöjd tjej.
Ska hoppa nästa vecka också och hoppas jag får samma häst så jag får jobba vidare från dagens.

Sen hade vi dekorativ hästvård och bandagering. Har konstaterat att jag måste träna väldigt mycket på att knoppa! Dom blir som små uppåtsprättande mjuka köttbullar!

hahah fy vad duktig jag är på paint.. ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv; Det är en 17,5 tum och 33 vidd :)

2011-03-29 @ 16:19:53
URL: http://skooogsmullarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0