24 April

Dålig jag är på att uppdatera upptäckte jag nyss, så tänkte att jag väl får ta och slänga in ett inlägg.

I förrgår när jag hade gjort iordning Karl för ridturen hoppat upp och skulle rida iväg så haltar han. Jag blev ju såklart livrädd och fick hoppa av och gå och springa med honom för att se om det satt i. Det var på höger fram och mest i  traven på böjt spår. Det la sig efter jag hade promenerat runt med honom en stund så efter det gick jag in och masserade in arnika och lindade, sen gick vi ut på en promenad. Han visade ingen som helst hälta då, skönt!
Sen när jag kom tillbaka masserade jag med arnika på "hoppmusklerna" eftersom det antagligen bara var träningsvärk/överansträngning sen hoppningen. Han njöt verkligen!
.
.
Igår kollade Cecilia på honom och han visade ingenting. Han sprang som vanligt och slängde med skallen och var allmänt pigg. Så skrittade ut en sväng barbacka på honom och masserade honom igen när vi kom tillbaka.
.
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Tror att det blir ut och jogga i skogen idag istället. Det var så himla härligt väder så det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0