Mycket på G!

Idag är det en som ska komma och rida Karl. En som ev. ska rida han nån gång i månaden. Hon kom fram till mig en dag när jag var ute och red och undrade om jag inte visste nån som ville ha en medryttare. Jag sa att hon givetvis kunde få rida Karl nån gång ibland, men då mest i skritt eftersom han är som han är osv. Och det kan ju vara skönt att någon tar "skrittdagarna" ;)
Så vi ska rida ut en sväng idag.
.
.
OCH, imorgon, hör och häpna, så ska jag göra min tävlingsdebut i dressyr! Vad hände lixom!? Dock inte på Karl utan på en C-ponny som är rätt grön och behöver ut och få erfarenhet osv. Så det ska bli mycket intressant! Har ridit den 3 ggr innan och den blir lätt spänd och är tvärtemot allt jag rider. Så det blir en utmaning för både mig och hästen. Men som sagt, den ska bara ut och, checka läget. Såå känner ingen större press på att det måste gå hur bra som helst.. typ. Fast det är ju klart man vill att det ska gå bra men ja, ni fattar ;)
.
Nä nu ska jag nog ta och cykla till stallet. Uppdaterar er l8er om hur det gick. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0